Opnieuw hoog bezoek, gisteren, in het Park van Beervelde waar jong en oud welkom waren voor een bezoekje aan de Kerstman.
Het zijn drukke tijden voor de Kerstman. Vorige week “zetelde” hij nog een hele namiddag op de kerstmarkt in Lochristi. Gisteren trotseerde hij het gure weer en kwam naar het Park van Beervelde. Het koetshuis was zo, 3 weken na het bezoek van Sinterklaas, opnieuw “the place to be” voor heel wat families. Die konden, voor het eerst, hun bezoekje aan Santa Claus ook combineren met een hapje en een drankje in de sfeervol versierde feestzaal van het koetshuis.

De Kerstman had zijn intrek genomen in een van de paardenstallen en zorgde voor magische momenten. Wie langskwam kreeg iets lekkers en mocht ook even in de slee zitten of plaatsnemen op de rug van het houten rendier. Dat deden niet alleen de tientallen kindjes maar ook Graaf Renaud, Caroline en haar man Cédric poseerden graag even voor de lens van fotografe Annick Gentier.

Fotoreeks
Annick fotografeerde heel wat blije kindersnoetjes! U ontdekt ze in onderstaande fotoreeks die u ook vindt op de Facebookpagina van Lo Actueel.
(Klikken op het Facebook logo om de reeks te openen)

